dinsdag 3 juli 2012

Logo en etiketten

De Noord-Hollandse Bierbrouwerij: De Smaak Van Noord-Holland waar we trots op zijn!
Dit was de conclusie die we hebben getrokken na gesprekken (in maart/april) met H2X .
Zie de blog Marketing .
Met dit uitgangspunt zijn we verder gaan brainstormen met veel verschillende mensen. Want hoe laat je dat in je logo en etiketten terugkomen? Iedereen had zo zijn/haar eigen idee. Meerdere ideeën hebben we samengevoegd en één geheel van gemaakt.

Het door Roswitha getekende logo



Roswitha heeft heel veel verschillende logo's getekend. Dan was weer dit streepje niet goed en moest dat bochtje net weer anders. Maar uiteindelijk hebben we wat in ons hoofd zat op papier kunnen zetten.

Ook hebben we wat ideeën voor de etiketten uitgewerkt en dit samen met het papieren logo ingeleverd bij H2X . Zij gaan onze creatieve uitspattingen in een mooi jasje verwerken. Het zou heel goed kunnen dat alles toch anders wordt dan we hebben aangeleverd. Geeft helemaal niets: ze weten heel goed welke richting wij op denken. We hebben er het volste vertrouwen in dat het iets heel moois gaat worden!





Zodra de proefetiket-voorstellen klaar zijn, zullen we een poll op de blog van De Noord-Hollandse Brouwerij zetten zodat je anoniem kunt aangeven welk etiket jou, als consument, het meeste aanspreekt.

Houd de blog dus in de gaten!

Zie ook de website van De Noord-Hollandse Bierbrouwerij: www.denoordhollandsebierbrouwerij.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten